poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Rozdział 10 - Forum i spotkanie z Bella oraz podsumowanie

Od tamtego wydarzenia mineło już kilkadziesiąt lat.I wszystko się zmieniło,Rosalie znalazła miłość swojego wiecznego życia Emmeta o i bym zapomniała do naszej wampirzej rodziny dołączyli Alice-posiada ona dar przewidywania przyszłości i Jasper Whinlock-posiada on dar zmiany nastroju u człowieka i wampira.Jasper jest poczatkującym wampirem ,,wegeterianinem" , ale Alice miała kontakt z krwią zwierząt już od samego początku jej przemiany czyli od początku jej wampirzego życia.w sumie to i dobrze bo Carlisle moze chodzic do pracy ,a Alice przypomina Jasperowi jak polować na zwięrzęta w lesie.o i bym zpomniała jakieś 50 lat temu zawarliśmy przymierze z Quuilletami -wilkołakami z plaży La Push , przymieże polega na tym ,że my nie będziemy polować na ich terenie w zamian za to ,że nie wydadzą nas ludziom,albo jak to oni mówiał,,białym twarzom".To takie śmieszne,,białe twarze".
Niedawno znów się przeprowadzilismy do Forks ,liczba ludności 3220.O i jeszcze jedno edward znalazł miłosc swojego wampirzego życia to Isabella Swan -córka komendanta policji w forks,ale woli jak sie do niej mówi bella i nawet lepiej bo to imie jest piękne.W sumie mam taką wielką nadzieje ,że bella kiedyś do nas dołączy ,że będzie jedną znas,a co do mnie i Carlislea to nic się nie pogorszyło tylko jakby to ująć , wszystko się polepszyło i widać ,że może być tylko lepiej .A co do belli to dopowiem tylko ,że ona jest człowiekiem.bardzo ją pokochałam i razem z Carlisle traktujemy ją jak naszą córke .Jak dla mnie jest jedną z nas tak traktuje ją Carlisle i ja .
PS.Moje pełne imię to Esme Anne Platt Evenson Cullen

Pamiętnik Esme Anne Cullen

Koniec tego bloga

[ ZAKOŃCZENIE ]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz